Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
    ...И к`во, старият ми филтър е с размери 240/165 и си влиза точно в кутията, този /риплейсмънта/ на K&N е 285/160 и съответно този на JR е 250/168....
    А съм с риплейсмънт JR и наистина влиза малко по-трудно в сравнение с хартиения. Но влиза. И с него колата определено върви по-добре.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #62
      Е добре де, как го набута този 1 см. в повече на дължина??? Айде, на широчина 3 мм. някакси ще ги смачкам, ама 1 см... Напра`о не виждам как ше стане, ебаси... Щото са си 100 кинта горе-долу с доставката. Ако не стане - изгори, за да светиш...
      Иначе и аз на същия филтър съм се спрял.
      А като казваш, че върви по-добре, само на обороти над 4 000 ли имаш предвид или и на ниските, че те наште Алфи са си малко по-мудни на по-ниски? Как ти е разхода сега? Айде кажи си общо впечатленията.
      Last edited by hollyman_R; d.m.y г., 00:15.
      ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
      ПЛОВДИВ

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
        Е добре де, как го набута този 1 см. в повече на дължина??? Айде, на широчина 3 мм. някакси ще ги смачкам, ама 1 см... Напра`о не виждам как ше стане, ебаси... Щото са си 100 кинта горе-долу с доставката. Ако не стане - изгори, за да светиш...
        Иначе и аз на същия филтър съм се спрял.
        А като казваш, че върви по-добре, само на обороти над 4 000 ли имаш предвид или и на ниските, че те наште Алфи са си малко по-мудни на по-ниски? Как ти е разхода сега? Айде кажи си общо впечатленията.
        ще стане споко
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
          Е добре де, как го набута този 1 см. в повече на дължина??? Айде, на широчина 3 мм. някакси ще ги смачкам, ама 1 см... Напра`о не виждам как ше стане, ебаси... Щото са си 100 кинта горе-долу с доставката. Ако не стане - изгори, за да светиш...
          Иначе и аз на същия филтър съм се спрял.
          А като казваш, че върви по-добре, само на обороти над 4 000 ли имаш предвид или и на ниските, че те наште Алфи са си малко по-мудни на по-ниски? Как ти е разхода сега? Айде кажи си общо впечатленията.
          Влиза, не бой се Нали все пак е силикон некъв. Иначе за вървенето - подобрението е осезаемо, но предимно във високите обороти. Има и малка промяна в звука, става по-гърлен като стъпиш на газта. На разход не знам каква е разликата и дали изобщо има, щото не съм карал достатъчно дълго с хартиения. Само за по 2-3 дена, докато съхне спортния
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
            хахахахахаха намерил си къде да питаш във Динекспрес моля те повече не ходи там за каквото и да било верно ще има разлика във вървенето но не очакваи чудеса всичко друго което са ти казали е ташак взимаи и си слагаи един конус и мирясваи накрая стига със тези колебания допитвания и догатки утре ако доидеш на лукоила на карловска специално за теб ще донеса конуса да го видиш от вътре след 15К км отвътре как изглежда и дали има мръсотии Динекспрес а тези типове дето са ти го казали това дали са ползвали такъв вид филтри че да ти говорят такива тъпотии хаиде със здраве и приатна вечер
            Колеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
            P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
            Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!
            Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
            Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
              Колеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
              P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
              Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!
              Колега, прав си, но само по отношение на евтините "спортни" филтри. Ела да ти покажа моя - чист е, но само отвътре. Именно омасляването на филтъра помага за задържане на фините частици. Не си мислете, че филтъра се маже с обикновено масло. Специално е - заредено със електростатичен заряд, който прилепва прашинките.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #67
                ок, дотук разбрах че и реплейсмънта се маже с масло... което питах няколко мнения по горе.
                добре, сега въпроса : какво е специалното масло и откъде се купува ? за BMC филтър, беше си с колата.

                с какво ги перете ? с прах за пране ли ? под чешмата ?

                колкото до "зареденото" масло - това не е вярно, металната решетка на филтъра е проводяща и ще го разреди веднага или за няколко минути ще се разреди през разни утечки. По скоро е възможна да е антистатично, т.е. леко проводящо, премахва евентуално статично електричество и частиците по лесно се набиват в марлята.
                или пък е такова, което се наелектризира от преминаващия въздух.
                Гледах го моят, две вълнообразни телени повръхноси, между тях нещо като два-три слоя марля, доста рехав ми се видя на светлина.

                а като стане въпрос за филтриране на твърди частици, обикновено се дава размерът на частиците които даден филтър спира - има ли такива данни за автомобилните филтри ?
                Last edited by Ivo_; d.m.y г., 08:51.
                145 1.6TS '97

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                  Колеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
                  P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
                  Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!
                  не е вярно това.спортен му викаме тук в БГ.ето тука има тестове на филтрацията
                  http://www.knfilters.com/images/factstab1.gif
                  http://www.knfilters.com/images/factstab2.gif
                  http://www.knfilters.com/filter_facts.htm#MYTHS

                  филтрацията и пропускането на въздушния поток са много по-добри и живота му е по-дълъг. има спрейове за почистване на такива филтри и спрейове за смазване.
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Аз също съм с риплейсмънт JR и на двете ми коли. Подкрепян напълно казаното от колегата Tonov.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                      Колеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
                      P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
                      Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!
                      Пак говорите глупости.Ела колега да видиш моя спортен филтър след 5 000 км.има всичко по него/даже умрели оси/ма само отвън,даже ще ти сваля дебитомера да видиш колко е чистНе можеш да ме убедиш че хартиен филтър,който струва 15 лв.,и не се знае къде е произведен,е по-добър от хубавия,марков спортен филтър.Единствения недостатък на спортния филтър е,че ако се прекали със омасляването,това е пагубно за дебитомераМа моя е сух тип
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                        Колеги, не се заблуждавайте, че спортният филтър е по-добър от серийния - препоръчан от производителя! Той затова е спортен, което значи - по-голям дебит, по-голяма мощност, но и по-ниска филтрация, по-прашен въздух в двигателя, по-къс живот!!! Всичко се съдържа в името му - СПОРТЕН, на принципа изгори, за да светиш!
                        P.s.: истинският филтър дори само след 200-300 км. по нашите прашни пътища е вече видимо посивял от "наветрената страна" , щото улавя и спира праха, като филтъра на прахосмукачката, а спортният и след 15К си е чист като сълза, ами как няма да е, като пропуска всичко - и въздух и мръсотия. Елементарно, Уотсън!
                        Така че, подмяната на серийния със спортен е въпрос на личен избор - по-голяма мощност за сметка на по-къс (спортен) живот на двигателя. Щото ония дето продават скъпите спортни филтри, това последното си го спестяват в рекламите - не им отърва!!!
                        първо да те питам ти ползвал ли си някога спортен филтър че да даваш мнения???!!!ако не си ползвал по добре не пиши и не заблуждаваи колегите които четат тази тема и искат да си сложат такъв филтъри другото което е кои ти каза ``а спортният и след 15К си е чист като сълза`` виждал ли си такъв след тези километри какво представлява?маи не си!!!
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Ivo_ Покажи съобщение
                          ок, дотук разбрах че и реплейсмънта се маже с масло... което питах няколко мнения по горе.
                          добре, сега въпроса : какво е специалното масло и откъде се купува ? за BMC филтър, беше си с колата.

                          с какво ги перете ? с прах за пране ли ? под чешмата ?

                          ...
                          JR-а идва омаслен. После може да си поръчаш допълнително к-т за почистване. Съдържа препарат за почистване и спрей за омасляване, заедно с упътването как се прави.

                          Общо взето процедурата е проста: намокряш филтъра с препарата, оставяш го известно време да се разтворят боклуците и миеш с течаща вода в посока отвътре-навън. След това го оставяш да изсъхне сам, без да ползваш сешоари и т.н. После се пръска с маслото и го монтираш обратно. Един к-т стига за 4-5 изпирания.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment

                          Working...
                          X